“De mégis, hogy áll az ügyem??!”

Avagy hogyan kezeljük az adósságrendezés alatt álló ügyeket?

 

Kik vagyunk mi?

 

Adóssághelyzeteket kezelők, ebben segítők vagyunk, tudunk segíteni adósságok csökkentésében, azok végleges rendezésében. Nagyon fontosnak tartjuk az adóssághelyzetek részletekbe belemenő átbeszélését, a teljes adósság történet visszakövetését, mert érdemi, szakértői megoldás felállításához erre feltétlenül szükség van! 

Sokan azt gondolják, hogy bármiféle séma ráhúzható a különböző helyzetekre. Nem! Nincs 2 egyforma adósság helyzet, nincs séma, és nincs semmiféle sablon. Szakmaiság, hozzáértés van. Aki felületes, futószalagon gyártott adósságrendezési megoldásokat, de inkább elméleteket keresgél, az rossz helyen jár. 🙂

Komoly pénzügyi, terhes helyzetek vannak, meggyötört lelkek, félelemben eltöltött évek, megnyomorgatott adósok. Ezek nagyon komoly adóssághelyzetek, sok esetben komoly erőfeszítés a a létfenntartás, és az is, hogy valaki döntést hozzon arról, hogy: “Ebből elég, nem akarom már a kamatos-kamat kamatát is kifizetni, és egy életre adós lenni, nem akarok adósságot örökül hagyni! Felszabadulni, letudni akarom a tartozásaimat, és ehhez keresek megoldást.” 

Na, ez már egy döntés, ezzel már tudunk mit kezdeni. 🙂

 

TÁJÉKOZTATÁSI/SEGÍTŐ csatornák

 

Bárki, itt a weboldalunkon a “kapcsolat” menüpont alatt , élő chat, vagy email, telefon, akár űrlap formájában is tud keresni minket. Személyes és telefonos ügyintézésre is van lehetőség, időpont egyeztetést követően, előzetes, részletes ügy átbeszélés után.

Ügyfeleink számára rendelkezésre áll:
1. Minden ügyfelünknek van saját, személyes ügyfél oldala: itt nézheti meg mindenki az ügyének haladását, az ügymenet folyamatát. Felhasználónévvel/jelszóval történő belépés után itt minden leellenőrizhető.
2. Az adósságrendezési díj akár részletekben is fizethető, az első esedékes részlet teljesítését követően, annak megfelelően, elindul az ügyekben az adósságrendezési folyamat, a jogászunk által használt stratégia módszere alapján.
3. Ezt követően van egy kivárási szakasz, amíg az adott pénzintézet érdemben válaszol, reagál a beadottakra/elmondottakra. (Ezeket a lépcsőket végig kell járni, mert ez is része annak a komoly adósságrendezési folyamatnak, amely végeredményeként nem kevés pénz összeg megtakarítása várható az adósok javára. Úgy érzem, abban egyetérthetünk, hogy érdemes ezt türelemmel kivárni, mert egyébként aki százezreket, milliókat akar megspórolni, gondolom ezt teszi.
4. 3 hónaptól 8-10 hónap a folyamat szakasza, -vannak esetek, ahol 1-2 hónapon belül megjön a várt eredmény/csökkentés-, és ez az időintervallum a 7 év adósságrendezési tapasztalat alapján megcélozható ügyintézési idő.
5. Mielőtt bárki belevág egy adósságrendezési folyamatba, mert józan ésszel tudja, hogy így szabadulhat meg a nyomasztó, állandóan emelkedő pénzügyi terheitől,- akkor illik tudni, hogy egy adósságrendezési folyamat hogyan épül fel, mi miért történik, mire szerződik. Minden benne van a folyamat indulásakor elkészített szerződésben is.
6. Több ezer ügyfélnek kezeljük az adósság ügyeit, ezért van kitalálva a szolgálati út, és az ügyek folyamatának visszajelző rendszere. 
Mindebből következik, ha bárki kérdésére: “De mégis, hogy áll az ügyem??” nyomban nem érkezik válasz, annak is több oka lehet. Például az a másik 2 ezer ember, aki szintén szeretne informálódni, őket is számításba kell venni.
Továbbá a tanácsadó, segítő bokros elfoglaltsága. Merthogy van teendő, ha az ember ilyen segítő munkára vállalkozik. 🙂 
Aztán van itt még: nyaralás, szabadságolás, betegség, gyerekek betegsége, egyéb. Miután mindenkinek a saját ügye a legsürgetőbb, és mi ezt természetesen megértjük, azért az előbbi körülményeket tudomásul kell venni, és türelemmel lenni.
7. Továbbá mindenki a tanácsadója telefonszámán is érdeklődhet, vagy küldhet emailt, ha a saját ügyfél oldalán nem igazodna ki, vagy egyéb, felmerült kérdései lennének. 
Mindenki udvarias, segítőkész támogatást kap, de emberek vagyunk, mi sem tudunk ezer felé szakadni.
Ezért vannak így kitalálva az infromációs csatornák:
1. Saját ügyfélfelület, hogy mindenki éppen abban a pillanatban, amikor kíváncsi, megnézhesse az ügye állását.
2. Központi információs telefonszám, ha ügyében 1-2 napon belül nem kapna választ;
3. Email küldési lehetőség.
BIZALOM
Népszerű “árucikk”, manapság egyre kevesebb van belőle. Holott alapfeltétele egy jól működő kapcsolatnak:
  • Munka kapcsolatnak,
  • baráti kapcsolatnak,
  • szerelmi/társas kapcsolatnak,
  • Tanár-diák kapcsolatnak,
  • Edző-sportoló kapcsolatnak… és még sorolhatnám.
Szakmai SIKEREK – A LEGJOBB összetevők
Amikor főzöl, gondolom a legjobb összetevőkkel dolgozol, hogy amit az asztalra tálalsz, azt csodálatos élmény legyen elfogyasztani. Igaz?
Ehhez hasonlóan az adósságrendezésben mi is a legjobb összetevőkkel dolgozunk:
  • ügyek részletes átbeszélése,
  • szakmaiság,
  • stratégia,
  • bizalom,
  • optimizmus,
  • realista hozzáállás,
  • összhang,
  • szakértelem,
  • csapatmunka,
  • támogatás,
  • tájékoztatás,
  • naprakészség,
  • és mindenekfelett: ügyfeleink és leendő ügyfeleink szeretete.

 

Szeretek segíteni, örül a szívem, ha látok rendeződni életeket, ha helyrerázódnak kemény dolgok, elsimulnak a ráncok, felszabadulnak nyomasztó helyzetek.

Mindenki, aki arra szerződött, hogy adósságát/adósságait rendbe teszi, egy bizonyos ügymenetre szerződve, bizalmat feltételezve teszi ezt, -mert enélkül mi értelme az egésznek?-, és viszont, mi is bizalmat várunk el, és mindenekfelett türelmet, és megértést. Egy csapatban játszunk, ahol egy irányba haladunk, kézenfogva, közös célért harcolva.
 Nem csupán ad hoc módon, rendezetlenül, fejetlenül, hanem komolyan, hivatalos keretek között, hiszen ezek komoly pénzügyi helyzetek.
Arra kérlek, ha Te is gondoltál rá, vagy gondolkozol adósságaid kezeléséről, fontolgatsz ilyen életjavító kezdeményezést, akkor a fentieket tedd magadévá, mert csakis a leírtak mentén érdemes ezen végigmenni. 🙂

ITT elérsz bennünket, keress minket, tudunk és szívesen segítünk! 🙂


FONTOS tanács – ha a kiutat keresed

Akár korábban megindult végrehajtási eljárás alatt állsz, vagy tarthatsz annak megindulásától, de kiutat keresel, keresed a lehetőséget, hogy felszabadulj a végrehajtás alól, és egyúttal azt szeretnéd, hogy végleg rendeződjenek az adósság gondjaid, akkor azt tanácsoljuk, támaszkodj a hiteles, téged segítő információkra, olyan hiteles forrásokból tudakozódj, és kérj segítséget, amelyek már bizonyítottak, és leinformálhatóak! Hitelsakkmatt oldalunkon ilyen jellegű információkról olvashatsz, referenciákat találsz a menüpontok között, személyes ügyfélfogadásra 2 helyszínen is, telefonos támogató tanácsadó/szakértő beszélgetésre pedig folyamatosan van lehetőség.
Keress minket, tudunk segíteni! >>KAPCSOLAT<<
Nagyon fontosnak tartjuk az adóssághelyzetek részletekbe belemenő átbeszélését, a teljes adósság történet visszakövetését, mert érdemi, szakértői megoldás felállításához erre feltétlenül szükség van! Emlékszel? Nincs 2 egyforma adósság helyzet, nincs séma, és nincs semmiféle sablon. Szakmaiság, hozzáértés van. Aki felületes, futószalagon gyártott adósságrendezési megoldásokat, de inkább elméleteket keresgél, az rossz helyen jár.

 

TUDNOD KELL: Az adósság probléma is egy állapot. Lehet átmeneti akkor, ha eldöntöd, hogy változtatsz a helyzeteden. Ennyi kell: hozz egy döntést! Keress bennünket, tudunk segíteni! «« Katt a linkre!

 

AJÁNLÁS:

 

Szeretettel, Andrea – Hitelsakmatt

Hogyan érdemes az ügyünkben eljárni, ha felkeressük a tartozásainkat kezelő végrehajtói irodát? Nézd meg az alábbi videókat!


FACEBOOK oldalunk: hitelsakkmatt-hitelmentés 

Videós segítségek, végrehajtási témákban:

 

 


ADÓSSÁGTERHEK NYOMASZTANAK?

 

Bízz abban, ami töretlenül hozza az eredményeket, és lásd, hogy ezzel a megoldással óriási adósságcsökkentések valósultak már meg, és rengeteg ingatlan menekült meg az árveréstől, sok-sok adóstól hárult el a kilakoltatás veszélye! Ez a megoldás, az a megoldás, ami nem függ semmilyen hatalomtól, irányítástól, érdekektől, rétegektől. Ez arról szól, hogy minden fél megkapja, amit elvár. Jól jár a fogyasztó is, és jól járhat a bank is. Nincs erő, nincs egymásnak feszülés, csak az értelmes párbeszéd van.

Hogy ne érezd magad egyedül a gondoddal, tudd, hogy MI ITT VAGYUNK. Veled,  és melletted! Ha anyagi gondjaid vannak, lehúznak, leterhelnek adósságaid, merj segítségért kiáltani! Mindegy, hogy devizahitel, vagy forinthitel nyomaszt, a lényeg, hogy merj változtatni, hogy megoldódjanak az anyagi gondjaid!

Változtass a gondokon a betonbiztos módszerrel, vegyél egy egészen új irányt! >>

 

Személyes szaktanácsadás >> A végleges adósságrendezésért!

 

Egy fesztelen szaktanácsadói beszélgetés, amely csakis az anyagi gondok megoldásáról szól! Kattints, kérj időpontot, díjmentesen!

Az adósságrendezésről kérdezz meg szakértőt, aki ebben (is) a segítségedre lehet: Kérdezz minket! Küldd el ügyed részleteit, hogy ebben megfelelő választ tudjunk adni. Katt ide!>>

 

Adatbekérő űrlap, katt!

Szeretettel, Andrea – Hitelsakkmatt

Kapcsolódó cikkek

30

júl
Devizahitel, végrehajtás

Milyen formákat ölt az adósok kizsákmányolása?

Pénzügyi Káosz, vagy Ko?   A devizahiteles behúzással/csapdával látott napvilágot nagyon körvonalazottan, hogy meddig képes elmenni, milyen határokat tud feszegetni az, ha ezer milliárdok bezsebelése a cél. Ez a korántsem mellékes téma akkoriban, 2013.-2014. táján nagyon új volt még mindenkinek. Még az is szűz terület volt és ezáltal mindenki gyakorlatlan is volt abban, hogy a bankokkal szemben […]

29

júl
árverés, Devizahitel, végrehajtás

A bank téved! – Saját történetem III. rész

A végrehajtás felfüggesztve, lélegzetvételnyi idő, végre!   Ez az írás az én igaz történetem arról, amit a 2 devizahitelemmel átéltem 7 évvel ezelőtt. Minden egyes mozzanatra, és lelki teherre, sérelemre, és nyomásra úgy emlékszem, mintha tegnap történt volna. III. rész. Ha olvastad devizahiteles történetem I.ésII. részét, akkor elég, ha kicsit visszanyúlok az írásom befejező részéhez, hogy felvegyük az[…]

23

júl
Adósság behajtása, Adósságrendezés

Akkor most tisztázzuk!

Mi történne, ha magadra maradnál egy adósságrendezési folyamatban?   Vannak azok az emberek, akik mindent jobban tudnak. Vannak, akik meghallgatják mások véleményét, de azt teszik, amit saját maguk elképzeltek az adott helyzetben. Mások elfogadják mások véleményét, ha tudják, ők jobban értenek hozzá. Vannak, akik nem gondolkoznak, csakis a mások véleményére alapozva hozzák meg döntéseiket.  Ahány ember, annyiféle[…]

22

júl
Adósságrendezés

Mikkel nem kell számolnod, ha tudatosan adósságrendezel?

Milyen csapdákat kerülhetsz el egy jó döntéssel?   Talán furcsának találhatod, hogy a fordított verziót, a “mi NEM lesz, ha adósságrendezel” megközelítést használom. Bizonyos dolgokat könnyebb úgy behatárolni, hogy nem arról beszélünk, hogy azok milyenek, mi valósulhat meg, ha alkalmazzuk, hanem azt határozzuk meg, hogy milyenek nem, azaz “mi nem fog biztosan történni, ha adósságkezelsz?”   Mivel[…]

16

júl
Behajtó/végrehajtó, végrehajtás

Sokan összekeverik őket – pedig eltérőek a szerepkörök az adósságbehajtásban

Miben mások a behajtók és a végrehajtók?   Azt könnyebb meghatározni, hogy miben nagyon hasonlók: mindkét hivatalos fél a félelemre alapozva kommunikál, ijesztő hangnemben veszi fel a kapcsolatot az adósokkal, s nyugodtan mondhatom, hogy szinte mindenkinek feláll a szőr a hátán, ha velük kerül kapcsolatba saját akarata ellenére és netán együttműködést elérnie. Sajnos bevált gyakorlat lett a[…]

09

júl
adósság, végrehajtás

A megfélemlítés a kenyerük – Hogyan állj ellen?

Miért dolgoznak a követeléskezelők, végrehajtók nagy hatásfokkal?   Elterjedt módszer -pláne manapság-, hogy a bankok, követeléskezelők (akiknek a bankok eladják a tartozásokat), végrehajtók, bíróság, közjegyzők, egy szóval a hivatalos szervek a félelemre alapozva kommunikálnak: Ha be akarnak hajtani egy/több adósságot, Ha el akarnak érni valamit a lehető legrövidebb idő alatt, Ha olyan cselekvésre akarnak rávenni például adósokat,[…]